Wymiana / Zwrot

Wymiana towaru

 

Jeśli z jakiegoś powodu, chcesz wymienić towar na inny, bez problemu możesz tego dokonać, poinformuj nas o wymianie w ciągu 14 dni
od otrzymania towaru.


Wymiana dotyczy konsumentów (osoby prywatne), oraz firmy (jeśli zakupy były realizowane na firmę)
Towar wykonany dla Klienta na specjalne zamówienie (z wyhaftowanym logo) nie podlega wymianie.

 

1 - Zakup produkty w naszym sklepie na które chcesz wymienić wcześniejsze zamówienie, wybierając opcję dostawy : WYMIANA

2 - Wydrukuj i wypełnij: FORMULARZ WYMIANY

3 - Wyślij produkty na wymianę z formularzem i 12 zł lub 19 zł na wysyłkę wymienionych produktów, na dane:

 

Spart Przemysław Szlendak
ul. Łężyca - Inżynierska 42/1
66-016 Zielona Góra


Realizacja wymiany trwa do 5 dni roboczych licząc od odbioru przesyłki od Państwa.

 

 

Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

 

Zwrotu może dokonać jedynie konsument (osoba prywatna, - wg ustawy o prawach konsumenta),

NIE przyjmujemy zwrotów od FIRM (chyba, że jest to uzgodnione przed zakupem)

Informacje dla konsumentów:

Jeśli z jakiegoś powodu, chcesz zwrócić zakupy, bez problemu możesz tego dokonać.

Poinformuj nas o zwrocie w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru

Towar wykonany dla Klienta na specjalne zamówienie (z wyhaftowanym logo) nie podlega zwrotowi.

 

1 - Wydrukuj i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU
2 - Dołącz do formularza nr zamówienia
3 - Wyślij produkty, które chcesz zwrócić, z formularzem, na dane:

 

Spart Przemysław Szlendak
ul. Łężyca - Inżynierska 42/1
66-016 Zielona Góra

 

 

Reklamacje

 

Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:

 

Spart Przemysław Szlendak
ul. Łężyca - Inżynierska 42/1
66-016 Zielona Góra

 

PRZED WYSYŁKĄ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I POINFORMUJ NAS O REKLAMACJI !!!

 

1 - Wydrukuj i wypełnij: FORMULARZ REKLAMACJI
2 - Dołącz do formularza dowód zakupu (dowód zakupu to Paragon lub Faktura, dowód zakupu dodany jest do każdego zamówienia - ułatwi to w znacznym stopniu pracę i przyspieszy proces odstąpienia od umowy.
3 - Wyślij produkty, które chcesz zareklamować wraz z formularzem i dowodem zakupu


Jeśli nie maja Państwo możliwości wydrukowania formularza, można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- swój email do sklepu i numer zamówienia
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- nr konta i dane do przelewu klienta
- przyczynę reklamacji lub opis wady

 

Ogólne warunki Reklamacji:
1. Reklamacja winna być złożona na piśmie (poprawnie wypełniony formularz reklamacji) i przesłana wraz z produktem z dołączonym dowodem zakupu na adres siedziby firmy.
2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem.
3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

Prosimy o staranne zapakowanie towaru, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu
Przyjmujemy reklamacje na produkty zakupione tylko w naszym sklepie www.banati.pl
Zwrot pieniędzy możliwy jest wyłącznie poprzez przelew bankowy.

Nasze marki

  • SF Women
  • Brook Taverner
  • James & Nicholson
  • Fruit of the Loom
  • Russell
  • Leber & Hollman
  • Reis Workwear
  • B&C Collection
  • EXNER
  • Medibut
  • Banati
  • A&R Towels and Bathrobes
  • Portwest
  • Sol's
  • Karlowsky
  • Premier
  • Vossen
  • Cerva
  • BearDream
  • Promodoro
  • Spart
  • Towel City
  • Stedman