Wymiany Zwroty Reklamacje


Wymiana towaru

Jeśli okaże się, że wybrali Państwo nieodpowiedni rozmiar, towar można wymienić (o ile jest dostępny) na inny rozmiar lub model.

PRZED WYSYŁKĄ PROSZĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI I POINFORMOWAĆ NAS O WYMIANIE !
Towar wykonany dla Klienta na specjalne zamówienie (z wyhaftowanym logo) nie podlega wymianie.

1 - Wydrukuj i wypełnij: FORMULARZ WYMIANY
2 - Dołącz do formularza KOPIĘ dowodu zakupu (ułatwi to w znacznym stopniu pracę i przyspieszy proces wymiany towaru)
3 - Wyślij produkty, które chcesz wymienić wraz z formularzem i dowodem zakupu

Adres do wysyłki towaru na wymianę:

Spart Przemysław Szlendak
ul. Wyczółkowskiego 57
65-140 Zielona Góra

W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący.
Koszt ponownej wysyłki do kupującego to 16,00 zł *, po wcześniejszej przedpłacie lub dołączeniu kwoty do przesyłki z wymienianym towarem.
Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
 
* Jeśli wymiana towaru jest spowodowana z winy sprzedającego np. przez pomyłkę zapakowano inny rozmiar lub kolor (bez wcześniejszych uzgodnień), koszt ponownej wysyłki pokrywa sprzedający.

Jeśli nie maja Państwo możliwości wydrukowania formularza, można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- swój email do sklepu i numer zamówienia
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- model, rozmiar lub kolor towaru na wymianę

Dodatkowo lektura - przeczytaj uważnie !


a) Prosimy o staranne zapakowanie towaru, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie
transportu.

b) Wymieniamy produkty zakupione tylko w naszym sklepie www.banati.pl
c) Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru

d)  Wymiana realizowana jest w możliwie najszybszym czasie od dnia otrzymania przesyłki
e) Jeśli produkty wymieniane różnią się ceną - proszę zrobić przelew lub włozyć do paczki wymaganą kwotę, jeśli wymieniane są na tańsze - różnicę dołączymy do przesyłki z wymianą.
W tym celu niezbędny jest dokument zakupu w celu skorygowania.



Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Jeśli z jakiegoś powodu, chcą Państwo zwrócić towar proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.

PRZED WYSYŁKĄ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I POINFORMUJ NAS O ODSTĄPIENIU OD UMOWY !!!

Towar wykonany dla Klienta na specjalne zamówienie (z wyhaftowanym logo) nie podlega zwrotowi.

1 - Wydrukuj i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU
2 - Dołącz do formularza KOPIĘ dowodu zakupu (ułatwi to w znacznym stopniu pracę i przyspieszy proces odstąpienia od umowy)
3 - Wyślij produkty, które chcesz zwrócić wraz z formularzem i dowodem zakupu

Adres do wysyłki:

 
Spart Przemysław Szlendak
ul. Wyczółkowskiego 57
65-140 Zielona Góra

Jeśli nie maja Państwo możliwości wydrukowania formularza, można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego

- swój email do sklepu i numer zamówienia
- nr konta i dane do przelewu

Dodatkowo lektura - przeczytaj uważnie !

a) Prosimy o staranne zapakowanie towaru, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu
b) Przyjmujemy zwroty na produkty zakupione tylko w naszym sklepie www.banati.pl
c) Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
d) Wysłanie towaru wraz z formularzem i dowodem zakupu (faktura/paragon), po otrzymaniu przesyłki sporządzimy dokument korygujący, który należy podpisać i odesłać na dane firmy, proces zwrotu uważa się w tym przypadku za zakończony dopiero po otrzymaniu przez nas podpisanego dokumentu korygującego.


Pieniądze za zwrot t
owaru zwracamy do 3 dni roboczych.

W przypadku gdy została wystawiona faktura zwrot pieniędzy nastąpi po podpisaniu i odesłaniu faktury korygującej.
Zwrot pieniędzy możliwy jest wyłącznie poprzez przelew bankowy.


Reklamacje

Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:

Adres do wysyłki:

Spart Przemysław Szlendak
ul. Wyczółkowskiego 57
65-140 Zielona Góra

PRZED WYSYŁKĄ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I POINFORMUJ NAS O REKLAMACJI !!!

1 - Wydrukuj i wypełnij: FORMULARZ REKLAMACJI
2 - Dołącz do formularza dowód zakupu (dowód zakupu to Paragon lub Faktura, dowód zakupu dodany jest do każdego zamówienia - ułatwi to w znacznym stopniu pracę i przyspieszy proces odstąpienia od umowy.
3 - Wyślij produkty, które chcesz zareklamować wraz z formularzem i dowodem zakupu


Jeśli nie maja Państwo możliwości wydrukowania formularza, można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego

- swój email do sklepu i numer zamówienia
- pełny adres do wysyłki zwrotnej

- nr konta i dane do przelewu klienta
- przyczynę reklamacji lub opis wady

Ogólne warunki Reklamacji:
1. Reklamacja winna być złożona na piśmie (poprawnie wypełniony formularz reklamacji) i przesłana wraz z produktem z dołączonym dowodem zakupu na adres siedziby firmy.
2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem.
3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

Prosimy o staranne zapakowanie towaru, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu
Przyjmujemy reklamacje na produkty zakupione tylko w naszym sklepie www.banati.pl
Zwrot pieniędzy możliwy jest wyłącznie poprzez przelew bankowy.

Nasze marki

  • Sol's
  • Brook Taverner
  • Portwest
  • BELLA+CANVAS
  • Premier
  • Banati
  • Reis Workwear
  • A&R Towels and Bathrobes
  • Vossen
  • B&C Collection
  • Towel City
  • Leber & Hollman
  • BearDream
  • Fruit of the Loom
  • Russell
  • Stedman
  • James & Nicholson
  • Karlowsky
  • Medibut
  • Cerva
  • Allogena